Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 29/09/2012 Edad : 32 Ubicació : Shin Sekai
Assumpte: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dg Set 30, 2012 1:49 am
Aquí es pot comentar qualsevol cosa referent a One Piece des del seu inici fins a l'últim capítol!
descar
Nombre de missatges : 5 Data d'inscripció : 01/10/2012
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dg Oct 21, 2012 10:16 pm
i que en sabem de la pelikula? re de nou oi?
Kinyus92 Admin
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 29/09/2012 Edad : 32 Ubicació : Shin Sekai
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dg Oct 21, 2012 10:20 pm
Res de nou. Caldrà esperar fins el 15 de Desembre... (aquí més, ja que l'hauran de traduir)
Marc117
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 30/09/2012
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dg Oct 21, 2012 11:55 pm
Kinyus92 escrigué:
Res de nou. Caldrà esperar fins el 15 de Desembre... (aquí més, ja que l'hauran de traduir)
Bon regal de Nadal
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Ds Nov 10, 2012 9:43 pm
SENYORS, JA EL TENIM AQUI!!
https://www.youtube.com/watch?v=zuP2vwxDMkg
M'agrada el canvi, i el den Helmeppo més encara.
LLuys
Nombre de missatges : 46 Data d'inscripció : 06/10/2012 Edad : 26
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dg Nov 11, 2012 4:50 am
vus heu fixat que tots els enemics que els barret de palla han nat derrotant estan en llibertat??(llevat de la banda de en hodi, i crec que l'arlong, que ja seria coincidència...) jo dic que s'els troben pel nou mon...
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dt Nov 13, 2012 2:25 am
LLuys escrigué:
vus heu fixat que tots els enemics que els barret de palla han nat derrotant estan en llibertat??(llevat de la banda de en hodi, i crec que l'arlong, que ja seria coincidència...) jo dic que s'els troben pel nou mon...
Estic d'acord. A part del Capità Kuro, en don Crieg, l'Arlog, que son molt fluixos i tenen poca rellevància.. I exceptuant tal vegada l'Eneru, que segons les portades dels mangas està a la Luna (vearth etern), jo sempre he pensat que la resta d'enemics se'ls trobarien al Nou Món. I encara diria més, que els ajudaran a la possible batalla final (o bé en algun moment de la sèrie). Si us hi fixau podria ser possible, en Crocodile ja ha demostrat que és capaç d'ajudar en Ruffi per tal d'anar en contra de la Marina. Els CP9, al manga també van dir que es vengarien de el Govern Mundial (ja que els van fer responsables de lo de Eines Lobby i els van intentar matar), i en Gekko Moria (si és viu) té moltes raons per ajudar als barret de palla. Lo que no veig tan possible és que els barret de palla acceptin la seva ajuda.
LLuys
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dt Nov 13, 2012 7:50 am
Marc117 escrigué:
LLuys escrigué:
Estic d'acord. A part del Capità Kuro, en don Crieg, l'Arlog, que son molt fluixos i tenen poca rellevància.. I exceptuant tal vegada l'Eneru, que segons les portades dels mangas està a la Luna (vearth etern), jo sempre he pensat que la resta d'enemics se'ls trobarien al Nou Món. I encara diria més, que els ajudaran a la possible batalla final (o bé en algun moment de la sèrie). Si us hi fixau podria ser possible, en Crocodile ja ha demostrat que és capaç d'ajudar en Ruffi per tal d'anar en contra de la Marina. Els CP9, al manga també van dir que es vengarien de el Govern Mundial (ja que els van fer responsables de lo de Eines Lobby i els van intentar matar), i en Gekko Moria (si és viu) té moltes raons per ajudar als barret de palla. Lo que no veig tan possible és que els barret de palla acceptin la seva ajuda.
si estesin prou apretats si... i sabeu que penso també? que hi haura una batalla de ruffy-law-jimbei (amb les respectives bandes) contra kid-apoo-hawkins (i talvegada big mom)
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dv Nov 30, 2012 6:12 am
Algú estava desitjant veure l'Aokiji? Aquí el tenim.
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dt Des 25, 2012 12:21 am
Sabeu si fan vacances per nadal? o emetran capítols?
Kinyus92 Admin
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dt Des 25, 2012 12:27 am
Marc117 escrigué:
Sabeu si fan vacances per nadal? o emetran capítols?
En principi emetran capítols.
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Ds Feb 16, 2013 8:59 am
Sabeu si ja es pot veure la pelicula subtitulada? Ja fa un parell de mesos que va sortir i la he buscada pero no la he trobada... En sabeu res?
LLuys
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dj Feb 21, 2013 7:32 am
Marc117 escrigué:
Sabeu si ja es pot veure la pelicula subtitulada? Ja fa un parell de mesos que va sortir i la he buscada pero no la he trobada... En sabeu res?
no per cert, algú te cap idea sobre els anys que han passat d'es de l'inici fins ara? es que els unics que tornen vells son en helmeppo i en cody... sembla que al començar en tingués uns 10 en cody, i ara en sembla tenir uns... 16? be, el cas es que, ho burro o barro, crec jo, perque, com s'explica que uns tornin vells i els altres no?? a més totes les referències a en Gol D. Roger diuen que va ser fa 21 anys, tant al principi com ara...
Kinyus92 Admin
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dj Feb 21, 2013 9:58 am
Més o menys han passat uns 3 anys. Sí que en Coby ha crescut molt, però la resta... A en Helmeppo només li ha crescut el cabell...
Pel que dius d'en Roger, des que estan al Nou Món, ningú n'ha dit res, i a l'Illa Gyojin crec que tampoc, per tant...
LLuys
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dj Feb 28, 2013 11:07 pm
ya, pero cuan despedeixen el going merry diuen que despres de tants anys... a jo em semblava que com a molt n'havien passat dos pero allò em distreia, perque fins aquell moment els unics que creixien eren els pits de na nami i na nico robin, i despues de que aparesques en coby ja si que vaig estar completament perdut...
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dv Mar 01, 2013 2:34 am
Bueno, lo del going merry pot ser cosa de la traducció. I lo den Coby i en Helmeppo es podria suposar que estan en edat de creixement. Tot i això si que és un poc extrany..
Meina
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 10/06/2013 Edad : 27
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dv Jun 28, 2013 8:38 am
Eiii, canviant de tema,
heu escoltat el nou Opening de One Piece:
Se que ja fa un temps que va sortir, però com que no n'heu parlat trec jo el tema!!!
Marc117
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Ds Jun 29, 2013 1:03 am
Si si!! M'encanta, a més surten durant una petita estona surten les portades del manga! Està molt bé.
Meina
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dl Ago 05, 2013 12:23 am
Algú sap si despres de l'Ed 19 hi ha algún ending més??
Erwyn14KC
Nombre de missatges : 6 Data d'inscripció : 02/12/2012
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dl Ago 05, 2013 12:36 am
Jo crec que fent els últims Ops més llargs del normal, no posen ending, perquè l'ocupa el temps de l'Opening. Però ja ho fan així expressament, crec jo.
Meina
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dl Ago 05, 2013 6:04 am
SUGOII *-* Es veritat hi ha moltes possibilitas que sigui per aixó, no hi havia caigutt!!
Meina
Assumpte: Re: One Piece a ritme Japonès [Tema General] Dl Set 09, 2013 9:45 am
L'altre dia va soortir un episodi especial de 1h i 46 minuts en record al Going Merry!!