One Piece 3XL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Per a tots aquells que us agradi One Piece i en vulgueu parlar!! ^^

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

el vostre capitol preferit

3 participantes
AutorMissatge
estrella94

estrella94

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 30/09/2012
Ubicació : est blu

el vostre capitol preferit Empty
MissatgeAssumpte: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDs Ago 03, 2013 12:49 am

quin es el vostre capitol preferit? i saga?
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDs Ago 03, 2013 1:08 am

Aveure, el meu capítol preferit es el que el Ruffy li fa dir a la Nic Robin que vol viure:

I de saga al que més m'agrada es la del arxipelag de Sabaodi!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
estrella94

estrella94

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 3:39 am

si, esta molt guay, el meu cuan l' Ace s' enfronta amb l' escorpi i cuansalven arabasta els demes
Tornar a dalt Ir abajo
Erwyn14KC

Erwyn14KC

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 02/12/2012

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 3:41 am

Doncs jo mai ho havia pensat... Però em va agradar molt en el que desaparèixen (Kuma) tots els Mugiwaras, i en Luffy se sent completament impotent. Molt emotiu!

I saga... No ho sé, m'ho he de pensar!!
Tornar a dalt Ir abajo
estrella94

estrella94

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 3:45 am

a, ambe emb va agradar molt tota la saga de amazon lily, emb petaba de riure i cuan la Margaret li demanaba an Ruffy li enseñes els seus ous d' or i tambe va ser l' ostia cuan la Boa es va enamorar d' en Ruffy que semblaba que li donaba alguna cosa
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 3:53 am

La d'Amason Lily també es molt guapaa!! A mi també em va encantar, però la que sensdubte m'agrada més es la del Arxipelag de Sabaodi, em va enganxar moltissim!!Razz 
Tornar a dalt Ir abajo
estrella94

estrella94

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 3:54 am

una mica llarga pero si, estaba molt be, shishisihshishisihsihshishi. La de G8 emb va agradar tambe, jijij emb petaba de riyre
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 4:01 am

I els capítols que també em van agradar molt els que havien de pasar tots els de la tripulació despres que el Kuma els envies cadascún a una illa diferent!!

Sobretot el que van haver de passar el Zoro, el Sanji i la Robin!!
Tornar a dalt Ir abajo
estrella94

estrella94

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 4:02 am

ostia si, pobres, la robin explotada, en xoro que no sabia a on estaba i asobre amb la perona i el pobre sanji, carao, el que va a ver de pasar el pobre
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 4:16 am

De el que li va passar a la Robin em va encantar la nena que dibuixava illes i se les inventava que semblaven illes que existien a més el que passa despres quan troba els revolucionaris també esta molt bé!!

Del que li va passar al Zoro m'encanta la parella que fa amb la Perona, són bonissims i el que fa despres per els seus companys es super admirable!!

I lo del Sani, bonissim vaig riure moltissim sort que despres es troba amb l'Iva!!
Tornar a dalt Ir abajo
estrella94

estrella94

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDg Ago 04, 2013 4:18 am

ai es verita6t, que en Dragon la salva
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDt Ago 06, 2013 6:42 pm

Per mi, el capítol en el que vaig plorar més es en la mort del Going Merry!! M'imagino que vosaltres també ho veu passar malament!!

Tornar a dalt Ir abajo
estrella94

estrella94

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitimeDc Ago 21, 2013 6:00 am

si, la mort d' el Merry y de l' Ace, va se on vamp lorar mes y cuan en Ruffy y l' Usopp es van barallar?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: el vostre capitol preferit   el vostre capitol preferit I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

el vostre capitol preferit
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1