One Piece 3XL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Per a tots aquells que us agradi One Piece i en vulgueu parlar!! ^^

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

Saga Punk Hazard (Anime)

+2
Marc117
Kinyus92
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Kinyus92
Admin
Kinyus92

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) Empty
MissatgeAssumpte: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDg Set 30, 2012 1:47 am

Aquí podem parlar de tot el que fa referència a la saga de l'Illa Gyojin!

Editat per darrera vegada per Kinyus92 el Dv Des 21, 2012 10:50 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Marc117

Marc117

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDg Set 30, 2012 9:34 pm

Per fi els han derrotat a tots! A en Ruffi li costa més del que recordava, però me consola que hagi estat gràcies a un poder fals. Ara esperem que en Ruffi pugui detenir Noah perque sinó no haurà servit de res!
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDg Set 30, 2012 9:36 pm

La veritat és que a les lluites d'aquesta saga m'han decepcionat molt (a l'anime). Al manga les recordava molt millors (ara estic buscant els capítols als que lluiten per poder-ho comprovar).
Tot i així, content perquè la saga ja s'acaba i d'aquí poc entrarem al Nou Món!! bounce bounce bounce

PD: Comprovat, a l'anime (per variar) s'han inventat algunes parts. Quan en Ruffy entra al Noah directament fa el Gear Third. Tot allò de que no pot seguir la velocitat d'en Hody... no és cert (i em sembla que el segon Red Hawk també)!
A més, al manga la cara d'en Brook al fer l'atac final és impressionant, en canvi a l'anime no mata.
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDg Set 30, 2012 9:52 pm

Kinyus92 escrigué:
La veritat és que a les lluites d'aquesta saga m'han decepcionat molt (a l'anime). Al manga les recordava molt millors (ara estic buscant els capítols als que lluiten per poder-ho comprovar).
Tot i així, content perquè la saga ja s'acaba i d'aquí poc entrarem al Nou Món!! bounce bounce bounce

PD: Comprovat, a l'anime (per variar) s'han inventat algunes parts. Quan en Ruffy entra al Noah directament fa el Gear Third. Tot allò de que no pot seguir la velocitat d'en Hody... no és cert (i em sembla que el segon Red Hawk també)!
A més, al manga la cara d'en Brook al fer l'atac final és impressionant, en canvi a l'anime no mata.

I tot allò dels taurons és cert? A mi no me sona gens...
Bé, hi ha que dir que l'Elefant gatlig és espectacular!
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDg Set 30, 2012 11:22 pm

Tot el tema dels taurons és cert només quan el Ruffy ja té fet el Gear Third i els destrueix fent la Elephant Pistol.
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDl Oct 01, 2012 1:19 am

Ja deia jo que no me sonava... Per una banda ho han fet més dramàtic, i per l'altra... pues no és el que va passar realment. De totes maneres així els que segueixen one piece per l'anime podran veure el Red Hawk real, i no el lanzallamas den Charizard.
Tornar a dalt Ir abajo
descar

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 01/10/2012

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDl Oct 01, 2012 4:20 am

O sigui , jo faig una preciosa carta d acomiadament i vas tu i fots un forum?
Esta be sisi
Estik d acord, l anime s'ha carregat una mica la serie , el segon red hawk no es tan espectacular com el primer
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDl Oct 01, 2012 4:31 am

descar escrigué:
Esta be sisi
Estik d acord, l anime s'ha carregat una mica la serie , el segon red hawk no es tan espectacular com el primer
Razz Home, al fòrum del 3XL es va crear un ambient bonic, i seria una pena perdre'l per falta de pressupost de TVC.
La teva carta servirà a tothom qui no vingui a aquest fòrum! rabbit
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDl Oct 01, 2012 6:52 am

Kinyus92 escrigué:
descar escrigué:
Esta be sisi
Razz Home, al fòrum del 3XL es va crear un ambient bonic, i seria una pena perdre'l per falta de pressupost de TVC.
La teva carta servirà a tothom qui no vingui a aquest fòrum! rabbit

Que esperem que sigui poca gent, qui no vingui al fòrum!!
Tornar a dalt Ir abajo
descar

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 01/10/2012

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDl Oct 01, 2012 8:43 am

meerci kinyus
la veritat ke pensava ke trobaria a faltar moooooooooooooooooooooooooolt 3xl, pero am axo, nai nai
sabeu de algu mes ke s'hagi unit?
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys

Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDs Oct 06, 2012 2:22 am

a mi el que no m'agrada gens es que per un mosset de no res en ruffy estigui tan malament, tant en crocodile, com en lucci o n'arlong li fan molt més mal i continua lluitant sense queixarse, cla que es suposa que es molt més fort, però en ruffy també ho es i te el haky d'armadura i tot això...
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDs Oct 06, 2012 5:16 am

Mira, últimament a l'anime cada vegada em decepcionen més!
Volen fer que One Piece sigui millor i s'inventen coses. Però com coi volen millorar el que escriu Oda? Realment fan que les sagues siguin molt diferents, perquè a l'anime sembla que a en Ruffy li costa força guanyar en Hody, en canvi al manga el guanya molt facilment un cop fa el Red Hawk (tot i que la mossegada sí que li fa molt de mal).

No ho sé, però com continuïn així potser deixaré de mirar l'anime...
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDs Oct 06, 2012 6:33 am

Kinyus92 escrigué:
Mira, últimament a l'anime cada vegada em decepcionen més!
Volen fer que One Piece sigui millor i s'inventen coses. Però com coi volen millorar el que escriu Oda? Realment fan que les sagues siguin molt diferents, perquè a l'anime sembla que a en Ruffy li costa força guanyar en Hody, en canvi al manga el guanya molt facilment un cop fa el Red Hawk (tot i que la mossegada sí que li fa molt de mal).

No ho sé, però com continuïn així potser deixaré de mirar l'anime...

ja, en ruffy esquiva sense necesitat de gear second LASERS dels pacifistes, i amb gear second no es capaç de esquivar els tiburons d'aigua...

a més, al manga s'en resenteix un poc de la mossegada, però a l'anime casi no pot moure el braç!
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDt Oct 09, 2012 1:23 am

Crec que aquest s'ha ajustat bastant més a la realitat que no l'anterior. Ara bé, no era difícil...
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDt Oct 09, 2012 6:51 am

En chopper passava tant de temps transformat en Monster Chopper?? diria que ja du mes de 3 min.
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDc Oct 10, 2012 1:31 am

No ho se... però.. Sóc l'unic que li ha semblat que en Ruffi no s'ha tornat petit després d'emprar el gear third?
Tornar a dalt Ir abajo
Magius

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 09/10/2012

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDc Oct 10, 2012 6:26 am

Ei! ja sóc aquí. Bé, respecte al capitol, jo crec que ho han exagerat masa el que es tingui que fer una transfusio de sang, cuan contra el crocodile o el Lucci, acaba sagnant molt més i no es te que fer res de res Neutral pero bueno, ja ho han fet be, per fer veure que no pasa res perque els gyogin i els humans s'ajuntin. (encara que tot això que he dit es del seguent capítol xD)
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDv Oct 12, 2012 6:45 am

Marc117 escrigué:
No ho se... però.. Sóc l'unic que li ha semblat que en Ruffi no s'ha tornat petit després d'emprar el gear third?
Hòstia, es ve!! i maggius, si que es exagerat, pero en el manga pasa
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDc Oct 17, 2012 4:55 am

Aquesta saga, en quant a batalles i argument, per jo té un nivell un poc baix. Però hi succeeixen tres coses molt molt importants. Dues acaben de passar en aquest capítol: la primera és el comentari dels reis marins sobre que en Ruffi els pot entendre, la segona és la proposta a en Jinbei de unir-se a la tripulació. Aquest capítol semblava que seria una merda pero al final...
Tornar a dalt Ir abajo
MSR

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/10/2012
Ubicació : Riuràs capital la Pera

MissatgeAssumpte: Impacient per el 2 de Novembre   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDs Oct 20, 2012 3:28 am

Bones, sóc nou el grup, em dic Roger, (MSR, fa referència al meu grup de música, xD)

Referent al titol, doncs res, que el 2 de Novembre ja arribaran al nou món d'una vegada, la saga gyojin ja començava a ser molt pesada, sobretot en Hody que és un merdes, xDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDg Oct 21, 2012 10:20 pm

MSR escrigué:
Bones, sóc nou el grup, em dic Roger, (MSR, fa referència al meu grup de música, xD)

Referent al titol, doncs res, que el 2 de Novembre ja arribaran al nou món d'una vegada, la saga gyojin ja començava a ser molt pesada, sobretot en Hody que és un merdes, xDDDDDD

Benvingut Roger. La saga de l'illa gyojin si que tens raó que no és la millor de totes, pero la veritat és que hi passen coses molt importants aquí... Ara bé, si que tens raó que comparat amb lo que pasarà al Nou Món... però aquest no és lloc per parlar del Nou Món i de Punk Hazard.
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDc Oct 24, 2012 4:54 am

soc l'unic que creu que estan fent sembalr al Zoro un alcohòlic?? be a tots en general, però en Zoro més... al manga no ho feien i no mola això
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDc Oct 24, 2012 10:15 am

LLuys escrigué:
soc l'unic que creu que estan fent sembalr al Zoro un alcohòlic?? be a tots en general, però en Zoro més... al manga no ho feien i no mola això
Òstres, jo no ho he trobat pas...
La veritat és que no he mirat el manga ara mateix, però no he vist res que em semblés estrany.

Ho dius per algun moment del capítol en concret o en general?
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDv Oct 26, 2012 6:40 am

[/quote]Ho dius per algun moment del capítol en concret o en general?[/quote]

Per lo de la festa suposo... Bueno.. tal vegada un poc mes que abans sí, però no crec que n'hi hagi com per considerar-lo alcoholic... hahahaa
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitimeDs Oct 27, 2012 5:44 am

Kinyus92 escrigué:
LLuys escrigué:
Òstres, jo no ho he trobat pas...
La veritat és que no he mirat el manga ara mateix, però no he vist res que em semblés estrany.

Ho dius per algun moment del capítol en concret o en general?
ho dic perque en ruffy diu que no vol compartir la carn,(fet normal) però en zoro no recordava que ho digues amb sake... i al manga, quan duen la beguda nomes surt una vinyeta, i en canvi a l'anime et mostren la reacció de tothom...
no ho se, talvegada es a mi que mo sembla, pero trob que estan fent destacar massa el sake
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Saga Punk Hazard (Anime)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent