One Piece 3XL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Per a tots aquells que us agradi One Piece i en vulgueu parlar!! ^^
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Saga Punk Hazard (Anime)

Ir abajo 
+2
Marc117
Kinyus92
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 27, 2012 9:51 pm

LLuys escrigué:
Kinyus92 escrigué:
LLuys escrigué:
soc l'unic que creu que estan fent sembalr al Zoro un alcohòlic?? be a tots en general, però en Zoro més... al manga no ho feien i no mola això
Òstres, jo no ho he trobat pas...
La veritat és que no he mirat el manga ara mateix, però no he vist res que em semblés estrany.

Ho dius per algun moment del capítol en concret o en general?
ho dic perque en ruffy diu que no vol compartir la carn,(fet normal) però en zoro no recordava que ho digues amb sake... i al manga, quan duen la beguda nomes surt una vinyeta, i en canvi a l'anime et mostren la reacció de tothom...
no ho se, talvegada es a mi que mo sembla, pero trob que estan fent destacar massa el sake
Tal com jo ho entenc, la reacció de tothom és per tal com en Zoro explica què és un heroi, no per que ho digui amb sake.
De totes maneres, al manga també ho diu de la mateixa manera, i em sembla que tothom també se n'estranyava.
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 06, 2012 6:35 am

Algunes vegades l'anime et dona algunes alegries com aquesta... Per fi ens podem fer una idea "clara" de com és la big mom.
I repeteixo, tal vegada no és tan emocionant com altres sagues, la de l'illa giogyn, però les coses que hi passen són molt importants.
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 13, 2012 7:43 am

aquest capitol no ha estat tan bo com l'anterior...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 14, 2012 2:53 am

Potser no, però s'ha de reconèixer que, en general, s'ha millorat la qualitat dels capítols... Els de fa uns mesos feien pena. O no?
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 17, 2012 9:37 am

Marc117 escrigué:
Potser no, però s'ha de reconèixer que, en general, s'ha millorat la qualitat dels capítols... Els de fa uns mesos feien pena. O no?
Està millorant, però hi ha algun moment d'algun capítol que és per matar-los.
Com per exemple aquest:
Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 %5Byibis%5D_One_Piece_569_%5B720p%5D%5B6C03537C%5D.mkv_snapshot_20.02_%5B2012.11.01_03.21.55%5D
Això ho trobo indignant. Que gairebé sembla els dibuixos de hentai que fan els aficionats!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 17, 2012 11:58 pm

T'he de donar la raó. I a més, encara que no és tan important, diria que la forma de la cara tampoc no és la correcta...
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 18, 2012 12:10 am

Marc117 escrigué:
T'he de donar la raó. I a més, encara que no és tan important, diria que la forma de la cara tampoc no és la correcta...
És cert que la cara es podria haver millorat, però és que li han posat dos globus inflables com a pits!!
Tot sabem que té pits, però no han d'exagerar....
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 21, 2012 4:24 am

Kinyus92 escrigué:
Marc117 escrigué:
T'he de donar la raó. I a més, encara que no és tan important, diria que la forma de la cara tampoc no és la correcta...
És cert que la cara es podria haver millorat, però és que li han posat dos globus inflables com a pits!!
Tot sabem que té pits, però no han d'exagerar....

si, entre els airbags delanters i el cap en forma de globo sembla que ha de sortir volant... o més divertit encara, que si cau de cara rebota!!!
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 27, 2012 7:41 am

mola mes l'arribada al manga, i vus heu ficsat amb el proxim capitol?
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2012 4:42 am

mmm.. si. Pròxima setmana, relleno! Justament, ara que arribaven a Punk Hazard.
Vull creure que fan els rellenos per deixar que avanci la història al manga i així poder fer-ho millor a l'anime per tal de que no faixin cagades massa importants. I realment Kinyus, tens tota la raó, com més va més mostren els pits de la Nami i la Robin.
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDs Des 01, 2012 2:25 am

[quote="Marc117"]mmm.. si. Pròxima setmana, relleno! Justament, ara que arribaven a Punk Hazard.
jo vui dir que deien cosa de un tal Z... no vus hi heu ficsat????
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 03, 2012 2:22 am

[quote="LLuys"]
Marc117 escrigué:
mmm.. si. Pròxima setmana, relleno! Justament, ara que arribaven a Punk Hazard.
jo vui dir que deien cosa de un tal Z... no vus hi heu ficsat????
Si si si sisiii! ara m'hi he fixat!!! Podria ser que...

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 50186015
Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 275px-Pel%C3%ADcula_12

Em dóna la impressió que és una introducció a la película..
Mirau la semblança ene els holy rogers
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 11, 2012 9:11 am

Bueno, crec que s'està posant interessant l'anime! Definitivament deu ser una introducció a la pel·licula, cosa que no havien fet abans mai... La cosa promet!
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 12, 2012 6:13 am

Marc117 escrigué:
Bueno, crec que s'està posant interessant l'anime! Definitivament deu ser una introducció a la pel·licula, cosa que no havien fet abans mai... La cosa promet!
Amb Strong World també ho van fer. Jo soc partidari que no ho facin, però bé...
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 12, 2012 6:45 am

ha estat be, encara que en un moment donat, quan surten d'el submarí en zoro camina per l'aire... però comparat amb just després quan vola mentre talla les cadenes, no te importància...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 12, 2012 7:10 am

LLuys escrigué:
ha estat be, encara que en un moment donat, quan surten d'el submarí en zoro camina per l'aire... però comparat amb just després quan vola mentre talla les cadenes, no te importància...
Sí, sí, jo també m'hi he fixat. Quina cagada!

Kinyus, et refereixes al capítol 0? A jo per una part no m'agrada la idea, però per l'altra no me desagrada, al menys així saps quan succeeix la pel·lícula.
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 12, 2012 8:48 am

Marc117 escrigué:
LLuys escrigué:
ha estat be, encara que en un moment donat, quan surten d'el submarí en zoro camina per l'aire... però comparat amb just després quan vola mentre talla les cadenes, no te importància...
Sí, sí, jo també m'hi he fixat. Quina cagada!

Kinyus, et refereixes al capítol 0? A jo per una part no m'agrada la idea, però per l'altra no me desagrada, al menys així saps quan succeeix la pel·lícula.
Bé, però el capítol 0 el va escriure Oda. Això no ho ha escrit ell (que jo sàpiga), però tot i així, abans de Strong World van fer 3 capítols també especials per a la pel·lícula.
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDg Des 16, 2012 3:23 am

Ara que en Kinemon s'ha tornat de pedra, no trobau que en Chopper (o en Law) trobaran una cura per el gas aquest? I per cert, us heu fixat en el tiraxines de l'Usopp? Torna a ser llarg!
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 19, 2012 7:46 am

Marc117 escrigué:
Ara que en Kinemon s'ha tornat de pedra, no trobau que en Chopper (o en Law) trobaran una cura per el gas aquest? I per cert, us heu fixat en el tiraxines de l'Usopp? Torna a ser llarg!
marc, t'has equivocat, aqui es l'anime... i si, crec que trobarán la cura i en barbamarron si fará amic
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 25, 2012 12:19 am

Ja comença Punk Hazard!! Per fí ho veurem en colors!
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 25, 2012 12:28 am

Marc117 escrigué:
Ja comença Punk Hazard!! Per fí ho veurem en colors!
Oi tant! Quines ganes!! Només espero que no s'inventin coses com a la saga de l'Illa Gyojin!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDs Des 29, 2012 9:49 pm

One Piece 579 will be released on January 6, 2013
We wish you a Prosperous New Year!


Per tant, haurem d'esperar una setmaneta més!
I a veure si per fi ja tenim nou Opening! bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 14, 2013 2:22 am

M'ha semblat que han millorat bastant els capítols d'anime darrerament. Al menys aquest ultim està prou bé. No surten tant els pits de la nami i la nico robin, com toca ser (i la nico robin donaria per fer-li plànos interessants si volguesin en aquests moments), i crec que estan fets. No?
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 17, 2013 7:49 am

Kinyus92 escrigué:
Marc117 escrigué:
Ja comença Punk Hazard!! Per fí ho veurem en colors!
Oi tant! Quines ganes!! Només espero que no s'inventin coses com a la saga de l'Illa Gyojin!!
llastima...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 14, 2013 11:11 pm

Pues la qualitat de l'anime a aquesta saga, per ara, a millorat moltíssim, no? Aquest darrer capítol estava molt currat. A més sembla que no s'inventaven res..
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Anime)   Saga Punk Hazard (Anime) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Saga Punk Hazard (Anime)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Saga Punk Hazard (Manga)
» saga impel down
» saga amazon LILY

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
One Piece 3XL :: One Piece :: One Piece a ritme Japonès-
Canviar a: