| Saga Punk Hazard (Manga) | |
|
+3Pussybutch Marc117 Kinyus92 7 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Kinyus92 Admin
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 29/09/2012 Edad : 32 Ubicació : Shin Sekai
| Assumpte: Saga Punk Hazard (Manga) Dg Set 30, 2012 1:45 am | |
| Aquí podem comentar tot el que fa referència a la saga de Punk Hazard!
Editat per darrera vegada per Kinyus92 el Dt Des 04, 2012 10:10 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Marc117
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 30/09/2012
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dj Oct 04, 2012 2:23 am | |
| Una de dues: o en Law és dèbil o en Vergo és molt fort, perquè l'ha apallissat! Bé, també s'ha de tenir en compte que tenia el seu cor... Crec que al final en Law haurà tingut sort de l'Armada. Per cert, jo encara me pregunto que collons deu estar fent en Franky. Encara tindrem una altra sorpresa amb el Thousand Sunny... | |
|
| |
Kinyus92 Admin
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 29/09/2012 Edad : 32 Ubicació : Shin Sekai
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dj Oct 04, 2012 6:51 am | |
| Home, jo crec que en Vergo és molt fort. Evidentment, que tingués el cor de'n Law hi ha tingut a veure, però a aquesta saga ja volem veure combats potents, per tant, necessitem enemics forts (perquè després de les merda de lluites de l'Illa Gyojin...). I en Franky ara que ho dius sí que fa estona que no el veig..., però no crec que ens prepari cap sorpresa al Sunny, més aviat haurà anat a fer alguna cosa que ha demanat el Ruffy o en Law. | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dj Oct 04, 2012 7:54 am | |
| Si no recordo malament, quan surten de la gàbia en Franky diu que ha de anar a fer cosa amb el Sunny. O al menys que ha d'anar a fer cosa. El que em té més intrigat és com haurà pogut sobreviure al gas.
Sobre lo den Vergo... jo crec que són les dues coses. SUPOSANT que n'Smoker tengui el mateix poder que en Vergo (i que el pugui derrotar) podem deduir que més o menys té la mateixa força que en Ruffi (ja que n'Smoker ha d'estar bastant equilibrat amb en Ruffi, al menys ara que en Ruffi el pot tocar). Per tant en Trafalgar Law ha de ser més dèbil que n'Smoker i en Ruffi. Però bueno, això és secundari. | |
|
| |
Pussybutch
Nombre de missatges : 1 Data d'inscripció : 01/10/2012 Edad : 27 Ubicació : Puigcerdà
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Oct 05, 2012 9:09 am | |
| Em sembla que ens oblidem d'un detall: En Vergo sap manipular molt el haki, doncs en Law no pot utilitzar les seves habilitats contra usuaris amb molt haki, i no la fa servir contra en Vergo. Tot hi així, cal a dir, que en Law va derrotar l'Smoker i a tot el G-5. | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Oct 05, 2012 9:42 am | |
| - Pussybutch escrigué:
- Em sembla que ens oblidem d'un detall: En Vergo sap manipular molt el haki, doncs en Law no pot utilitzar les seves habilitats contra usuaris amb molt haki, i no la fa servir contra en Vergo. Tot hi així, cal a dir, que en Law va derrotar l'Smoker i a tot el G-5.
Tens raó, no men recordava que havia derrotat a n'Smoker! Ara si que estic totalment desorientat. Bufff.. quina intriga!! | |
|
| |
Anon
Nombre de missatges : 1 Data d'inscripció : 01/10/2012
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Ds Oct 06, 2012 10:17 pm | |
| - Kinyus92 escrigué:
- Aquí podem comentar tot el que fa referència a la saga de Punk Hazard!
Be be aixo mola | |
|
| |
LLuys
Nombre de missatges : 46 Data d'inscripció : 06/10/2012 Edad : 26
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Oct 12, 2012 6:53 am | |
| aquest nou drac no mola, es molt japones, jo dic que aquest es en momosuke i no l'altre, ja que si us enrecordau l'altre deia ser el den vegapunk | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Ds Oct 13, 2012 9:36 pm | |
| - LLuys escrigué:
- aquest nou drac no mola, es molt japones, jo dic que aquest es en momosuke i no l'altre, ja que si us enrecordau l'altre deia ser el den vegapunk
Ostres! Pues no m'hi havia fixat! Si que tens raó. A més aquest drac parla i l'altre no. I si que crec que té un estil massa xinès o japonès. Moltes coses en aquesta segona meitat tenen un estil massa japonès (en zoro ja li tenia un poc, però ara molt més, i na tashigui és del tot d'allà). Jo crec que una volta a la sala petita aquella (crec que era la G, me refereixo a la sala que els vol enviar en Caesar) o bé destruiran la porta 66 i fugiran per allà, o bé destruiran el sostre i faran caure tots els que hi ha a la sala secreta... | |
|
| |
LLuys
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dc Oct 17, 2012 7:58 am | |
| | |
|
| |
LLuys
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dj Oct 18, 2012 5:40 am | |
| U sabia!!!!! jo sempre havia negat la teoria de que el drac den vegapunk es en momosuke i tenia rao! hahahaha!!!! | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Oct 19, 2012 1:58 am | |
| Pues si que en tenies. El que m'ha sorprès és que s'hagi convertit en drac per una fruita del diable que a més a més és artificial.. Realment sorprenent. S'ha iniciat una compta enrerra (20 min) la qual cosa vol dir que crec que hi passaran bastanta estona a la sala B...
Que us sembla: S.A.D. System of Artificial Devilfruits. | |
|
| |
descar
Nombre de missatges : 5 Data d'inscripció : 01/10/2012
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dg Oct 21, 2012 10:19 pm | |
| que li ha pillat al momosuke? aquell de la imatge era en doflamingo oi? | |
|
| |
Kinyus92 Admin
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dg Oct 21, 2012 10:22 pm | |
| - descar escrigué:
- que li ha pillat al momosuke? aquell de la imatge era en doflamingo oi?
A mi em sembla que sí que l'era. | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dl Oct 22, 2012 12:03 am | |
| - descar escrigué:
- que li ha pillat al momosuke? aquell de la imatge era en doflamingo oi?
Quina imatge? | |
|
| |
Kinyus92 Admin
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dl Oct 22, 2012 12:18 am | |
| La de la vinyeta de dalt a la dreta: | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dt Oct 23, 2012 3:19 am | |
| - Kinyus92 escrigué:
- La de la vinyeta de dalt a la dreta:
Ah, ostres, pues no m'hi havia fixat! I no entenia la imatge.. però ara que ho deis si que ho sembla en doflamingo.. | |
|
| |
LLuys
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Nov 02, 2012 7:18 am | |
| | |
|
| |
Kinyus92 Admin
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Nov 02, 2012 7:27 am | |
| Jo crec que no li ha fet res, simplement tenia por. Ha vist que si en Zoro s'hi posa seriosament és superior a ella. Tot i que també pot ser haki, però no ho crec. | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Ds Nov 03, 2012 1:25 am | |
| - Kinyus92 escrigué:
- Jo crec que no li ha fet res, simplement tenia por. Ha vist que si en Zoro s'hi posa seriosament és superior a ella.
Tot i que també pot ser haki, però no ho crec. Jo tampoc ho crec que sigui haki... pero tot pot ser.. Lo que no he acabat d'entendre és com és que en zoro no ataca a na Monet amb haki... Semblava que no li volgues fer mal | |
|
| |
LLuys
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Ds Nov 03, 2012 3:27 am | |
| - Marc117 escrigué:
- Kinyus92 escrigué:
- Jo crec que no li ha fet res, simplement tenia por. Ha vist que si en Zoro s'hi posa seriosament és superior a ella.
Tot i que també pot ser haki, però no ho crec. Jo tampoc ho crec que sigui haki... pero tot pot ser.. Lo que no he acabat d'entendre és com és que en zoro no ataca a na Monet amb haki... Semblava que no li volgues fer mal ja, semblava com si jugues amb aquelles dues...talvegada crec que si fos que tenia molta por | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dj Nov 08, 2012 2:29 am | |
| m'ha sorpres na Mocha.. no m'ho esperava gens això. Però quin capítol més gran! Ha esta fantàstic. LLastima que no n'hi hagi la setmana que ve.. | |
|
| |
Kinyus92 Admin
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dj Nov 08, 2012 11:10 pm | |
| Jo tampoc m'ho esperava. La veritat és que el capítol d'avui en general no m'ha agradat massa. Era necessari, però no l'he trobat gaire bo. I a més, la setmana que ve no hi haurà One Piece... -------------- Pels que vulgueu, m'he descarregat el calendari de One Piece del 2013. Si el voleu aquí el teniu: Calendari 2013 | |
|
| |
Marc117
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Nov 09, 2012 3:20 am | |
| Ja veus, lo de la setmana que ve és una pena, igual que lo de na Mocha, però igualment el capítol l'he trobat bastant intens... Per això m'ha agradat... | |
|
| |
LLuys
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) Dv Nov 16, 2012 5:48 am | |
| lu que em mola a jo es que s'hagin aliat tant amb els marines, jo suposava que s'aliarien, però no tant com per que lis donesin ordres!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga) | |
| |
|
| |
| Saga Punk Hazard (Manga) | |
|