One Piece 3XL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Per a tots aquells que us agradi One Piece i en vulgueu parlar!! ^^
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Saga Punk Hazard (Manga)

Ir abajo 
+3
Pussybutch
Marc117
Kinyus92
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 22, 2012 2:45 am

Hem sortit de molts de dubtes amb aquest capítol eeeh!!! Aquests són els que m'agraden. Per fi podem descartar definitivament en Shanks com al Yonko a que volien plantar cara (tot i que era d'esperar), ja que en Shanks no faria mai un exercit de Zoan.. I per fi sabem que és el SAD, i ja m'esperava que seria alguna cosa per fabricar fruites del diable!
I efectivament, en Ruffi ja no es fa petit després d'utilitzar el gear third. Ara el podrar utilitzar sense por per els seus efectes secundaris.
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2012 4:50 am

com mola!!!!! puta ruffy, encara està a la primera illa i ja s'ha enemistat amb dos yonkou i un shichibukay
affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 29, 2012 2:49 am

aquest ha estat molt be, però no he entes el final
algú m'ho explica Question Question Question Question Question
Tornar a dalt Ir abajo
descar




Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 01/10/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDg Des 02, 2012 11:49 am

dubtu molt que el law s'hagi caregat al vergo d'un tajo, estic flipant encara
tot i aixó aquesta nova gran guerra em te molt pillat
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 03, 2012 2:16 am

descar escrigué:
dubtu molt que el law s'hagi caregat al vergo d'un tajo, estic flipant encara
tot i aixó aquesta nova gran guerra em te molt pillat
Sí, a jo també me costa de creure... I el final si que ha estat un poc difícil d'entendre
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 03, 2012 9:19 pm

Aquí només hi ha un tema: en Law és molt més fort que en Vergo.
Si fins i tot ha tallat tota la sala amb un cop d'espasa!!

One Piece s'està posant interessant!! bounce Heu de tenir en compte que si volen lluitar contra Yonkous no poden anar allà amb una espasa de fusta, han d'anar ben preparats.
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 12, 2012 6:47 am

Kinyus92 escrigué:
Aquí només hi ha un tema: en Law és molt més fort que en Vergo.
Si fins i tot ha tallat tota la sala amb un cop d'espasa!!
be, no se si ha tallat la illa (també a tallat les muntañes) per habilitat com espadaxí o pel seu poder...
però igualment nosta mal...
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 25, 2012 2:54 am

esper que en Franky no es posi dins el robot cada vegada que hagi de lluitar, que si no perque putes s'ha refet Question Question Question Question Question Question Question Question
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 25, 2012 2:59 am

LLuys escrigué:
esper que en Franky no es posi dins el robot cada vegada que hagi de lluitar, que si no perque putes s'ha refet Question Question Question Question Question Question Question Question
En aquest cas era inevitable, ja que hi havia el gas. I a l'Illa Gyojin havien d'ensenyar que havia construït de nou. Si sempre fa servir altres robots em decebrà molt.
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 25, 2012 7:03 am

Kinyus92 escrigué:
LLuys escrigué:
esper que en Franky no es posi dins el robot cada vegada que hagi de lluitar, que si no perque putes s'ha refet Question Question Question Question Question Question Question Question
En aquest cas era inevitable, ja que hi havia el gas. I a l'Illa Gyojin havien d'ensenyar que havia construït de nou. Si sempre fa servir altres robots em decebrà molt.

Si si, teniu raó. Però jo el trobo molt guai el robot! I també molt interessant la idea del robot gegant. Tot i que a la illa Giogyn ja es va veure que (o al menys ho va semblar) que era més fort sense robot que amb robot. Sense robot pot emprar el laser per exemple...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 17, 2013 7:38 am

Toma! El canó Gaon al robot!! Hahahhaa!! Això si que és guai!!
Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 304206_413872368686897_1216715448_n

Soc a l'únic que se li ocorreix l'Aokiji?
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 17, 2013 7:45 am

Marc117 escrigué:
Toma! El canó Gaon al robot!! Hahahhaa!! Això si que és guai!!
Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 304206_413872368686897_1216715448_n

Soc a l'únic que se li ocorreix l'Aokiji?
Jo crec que és en Mihawk. bounce
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 18, 2013 7:00 am

Kinyus92 escrigué:

Jo crec que és en Mihawk. bounce
no ho crec... no te la espasa...
com m'ha molat l'ussop, aquest atac mola que te cagues Exclamation Exclamation i això de les cadenes es propi del seu estil, es a dir que continuarem veigent armes noves a cada lluita Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 6:18 am

affraid affraid WoooooooooooooooooooooooooW! affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 7:41 am

No he pillat massa el final... Com es que nomes te tres dits aixecats? Qui diu lo den Shanks?
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 25, 2013 8:59 am

Mira, el tema dels tres dits, jo tampoc no ho he entès.
Pel que fa al tema d'en Shanks, el Law diu que el Yonkou que s'han de carregar primer és en Kaido, i en Luffy simplement diu: "Així que el primer no és en Shanks! És igual, me'ls penso carregar tots!".
Els tres dits no sé ben bé perquè, suposo que és que compta que ja derrotarà en Kaido i només en quedaran tres. affraid
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 12:46 am

Kinyus92 escrigué:

Els tres dits no sé ben bé perquè, suposo que és que compta que ja derrotarà en Kaido i només en quedaran tres. affraid
jo crec que el que fa es el signe de Ok...
Tornar a dalt Ir abajo
Kinyus92
Admin
Kinyus92


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 29/09/2012
Edad : 31
Ubicació : Shin Sekai

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 27, 2013 12:47 am

LLuys escrigué:
Kinyus92 escrigué:

Els tres dits no sé ben bé perquè, suposo que és que compta que ja derrotarà en Kaido i només en quedaran tres. affraid
jo crec que el que fa es el signe de Ok...
Molt possible, no se m'havia acudit.
Tornar a dalt Ir abajo
https://onepiece3xl.forocatalan.com
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Gen 31, 2013 7:07 am

cullons!! tot lu que li falta a nen Ruffy de inteligencia li sobra a en law!!
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDs Feb 02, 2013 8:37 am

Ja veus! Aquesta és una saga ben seriosa! M'ha sorprès molt el pla den Law, i el d'anar directament per en Kaido, el més fort. Tot i que estic content perquè així sabrem d'una vegada qui collons és aquest kaido.
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDc Feb 06, 2013 5:06 am

Marc117 escrigué:
Ja veus! Aquesta és una saga ben seriosa! M'ha sorprès molt el pla den Law, i el d'anar directament per en Kaido, el més fort. Tot i que estic content perquè així sabrem d'una vegada qui collons és aquest kaido.
No es una saga cheers èpica cheers d' aquestes que molin, que de moment no n'hi ha hagut cap, però se n'està coguent una Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation :
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 21, 2013 7:24 am

LLuys escrigué:
M'ha sorprès molt el pla den Law, i el d'anar directament per en Kaido, el més fort.

vols dir que es el més fort? jo diria que es mes fort es en barbanegra, i que després ve en Shanks...
per cert, interesant es capitol, eh?? només esper que a l'anime no es passin amb l'escena de la duxa...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDv Feb 22, 2013 1:22 am

Si no recordo malament, crec que ho diu que és el més fort.
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDj Feb 28, 2013 11:02 pm

ho sabia!!!! en Buggy Shichibukay!!!! cullons tu així com es ell ara se li deu haver unit una tripulació que ti mors!! per cert,no trobau que es l'"enemic" mes relevant de tots?? la majoria apareix, en ruffy s'els carrega i despues de calcunes purtades no s'els tornaa a veure, pero ell va ser el tercer i encara ronda per aqui...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 01, 2013 2:59 am

Bueno, era bastant obvi que en Buggy seria shichibukai. Ara el misteri és qui és el 7è shichibukai (possiblement el substitut den Jimbei). Realment no se m'ocorreix qui podria ser.

En Buggy és un d'aquells personatges que varen tenir un paper molt important, tenen un paper molt important, i n'estic segur que en un futur el paper que tindrà serà més important encara. A més, com tots sabem la força den Buggy està a la seva tripulació... al menys fa dos anys era així. Encara que lo de "una llegenda viva" que posa al manga diu molt al seu favor..
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Saga Punk Hazard (Manga)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Saga Punk Hazard (Anime)
» saga impel down
» saga amazon LILY

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
One Piece 3XL :: One Piece :: One Piece a ritme Japonès-
Canviar a: