One Piece 3XL
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Per a tots aquells que us agradi One Piece i en vulgueu parlar!! ^^
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Saga Punk Hazard (Manga)

Ir abajo 
+3
Pussybutch
Marc117
Kinyus92
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 07, 2013 6:27 am

cullons amb s'avi, tu!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 07, 2013 8:01 am

Ja veus, m'ha deixat amb la intriga de saber quin és aquest poder...
Per cert, soc l'unic a qui Dressrosa li recorda a Espanya?
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 14, 2013 7:32 am

Marc117 escrigué:
Ja veus, m'ha deixat amb la intriga de saber quin és aquest poder...
Per cert, soc l'unic a qui Dressrosa li recorda a Espanya?
ostiá, pues si, gent rara pero simpatica, bon menjar, bailaoras sevillanas...
Tornar a dalt Ir abajo
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 20, 2013 8:48 am

Joder.. Em té més intrigat lo de la fruita de l'Ace... I lo del vell aquell que sembla que el dependent el reconeix... Realment creis que en Ruffi és capaç de posar-se a lluitar amb tots aquells. Podria enviar a la merda el pla den Law, i si en Law es posa en contra no les tenc totes, té un poder molt fort... A més, tot son espadatxins crec que ha dit, està fet per en Zoro... Buff... jodeeer!
Tornar a dalt Ir abajo
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 21, 2013 7:20 am

Marc117 escrigué:
Joder.. Em té més intrigat lo de la fruita de l'Ace... I lo del vell aquell que sembla que el dependent el reconeix... Realment creis que en Ruffi és capaç de posar-se a lluitar amb tots aquells. Podria enviar a la merda el pla den Law, i si en Law es posa en contra no les tenc totes, té un poder molt fort... A més, tot son espadatxins crec que ha dit, està fet per en Zoro... Buff... jodeeer!
aquell vell hi ha de pintar algo... i en Ruffy segur que la lia, no se si sera per agafar la fruita, pero segur que cosa fa...
a més, pensa que s'equip s'ha dividit en dos, hi ha en zoro, samurai i sanji per un costat, i en ruffy,en franky i es vell raro aquell...
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDc Jun 12, 2013 6:50 pm

El Ruffy segurissim que fara algo per liar-la i amb aquell vell per aprop la cosa s'esta posant interessant!!

Per cert que en penseu dels follets que han aparegut ara? a on estan la Robin, el Law,... Jo m'imagino que són bons peró que fan el que fan per defensar-se!!!


P.D: Que ve que l'Oda ja estigui bé i pugui continuar dibuixant!!

P.D.2: Hola, sóc nova, encara no se gaire com va tot aixó peró estic molt contenta de haver trobat un foro a on parlar de One Piece en catala!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 29, 2013 1:10 am

Benvinguda Meina! Ara estic molt desconcertat! S'està posant moltíssim interessant. No se que deu haver fet n'Usopp, però crec que aconseguirà posar els gnoms del seu costat i que els ajudin contra la marina i en Doflamingo. Parlant den Doflamingo, per els darrers comentaris sembla molt probable que tengui alguna connexió amb els dracs celestials, la qual cosa jo crec que seria un problema afagit. Per altra banda, també em te molt intrigat que passa amb el soldadet de una cama i la gladiadora aquella...
Per cert, que en pensau de na Violet, realment creis que ajudarà? O és un altre pla i els acabarà traicionant?
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jun 29, 2013 10:56 am

Jo sóc força inocent!! I ja m'havia cregut que le Violet era bona, però ara que ho dius si que sembla que et trami algúna!!

Jajaja quin riure el Zoro i aquella gnom, són una parella molt cómica junts!!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 03, 2013 11:13 pm

i els gnoms aquells son molt forts!!
jo crec que tens raó Marc117, ja que ara están bastant en apurs i no se si s'en podran sortir solets....


i Benvinguda Meina!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 04, 2013 10:09 am

Fins ara dubtava una mica d'en Law, però al dir que ell i el Ruffy estaven al mateix nivell m'ha convençut més (no del tot, però bueno)

Estic decord amb els 2 si s'alien amb els gnoms segur que se'n ensurten!!

Per cert, no esperava que tornes a sortit el Montblanc (diria que es diu així), aiaiai l'Usopp l'esta liant un altre cop!!

P.D: mercii Lluys, estic molt contenta de ser aqui, tot hi que no siguem gaires!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
LLuys




Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 06/10/2012
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 04, 2013 8:43 pm

Oloooo n'usop ja ha aconseguit el seu exercit de 8.000 homes!!! o tindria que dir n'Usoland?
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 07, 2013 11:18 pm

Jajaja, aixó sembla!! El que em fa por, es si s'enteren que els ha enganyat que faran!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 10:41 pm

El capítol ha sortit avans del que tocava!!

Que us ha semblat??

Pobre Sunny, amb lo que mola i aquella tia anar-lo convertint en aquella porqueria!! El que també m'ha fet pena es el pobre Ucy, tot hi que gracies a aixó el Ruffy s'ha enfadat i ha pogut guanyar al gegant (tot hi que l'hagues guanyat igualment)

El Bellami s'esta tornant bo!! Ningú es pot resistir a la inocencia del Ruffy!! Razz 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 11, 2013 9:45 pm

Realment, punk Hazard pensava que era molt interessant. Però comparat amb aquesta.... Em té moltíssim intrigat! Lo del sunny, la Rebecca, en Law contra un i en Doflamingo, en Ruffi que segons havien dit ha caigut a la trampa del coliseo... Realment no em puc immaginar que faran per solucionar-ho. I lo den Bellamy, que no vol atacar a en Ruffy, i na Violet, que no sabem si es bona o es dolenta...
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 19, 2013 1:47 am

Ui, ui, ui, que pillen el Ruffy!! O.O

Punk Hazard jo també pensava que era molt interessant, però aquesta saga supera Punk Hazard per moltt!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDl Ago 05, 2013 12:25 am

Aquell vell, quina por!! Com sempre cada cop apareixen enemic més forts!!! Tot hi que crec que si el Ruffy no hagues d'anar disfressat ja li hauria fotut una bona pallisa!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Marc117

Marc117


Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 30/09/2012

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 21, 2013 5:34 am

Pues sembla que no està tant desigualada la lluita amb en Don Quinjao... Jo crec que els gnoms irrumpiran al coliseo antes de que en ruffi lluiti amb els guanyadors dels altres blocs, sinó pot ser realment difícil tal i com diu en Doflamingo
Tornar a dalt Ir abajo
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 09, 2013 9:48 am

Doncs ja es poden estar afanyant, per que no crec que tardi gaire per que el Ruffy arribi a la final!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDs Des 14, 2013 3:30 am

Sincerament, veig que aquest foro ja esta quasi (per no dir del tot) mort pero bueno, jo anire comantan igaul per veure si es comença a despertar una mica, tot hi que ho vaig força impossible!

Els ultims capitols del mangas han estat guapissims, per fi s'hi tornen a posar i aixo comença a agafar altre cop xixa!!

En primer lloc, qui creieu que es el personatge misterios que ajuda el Ruffy amb el que ell es pensava que estava mort, i ara esta super emocionat?? Molta gent diu que es el Sabo, que en creieu??

El Law, ara que per fi em comença a caure bé i va i el Donfla el deixa mig mort!! Aveure com se'n ensortiran tots!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Meina

Meina


Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 10/06/2013
Edad : 26

Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 05, 2014 5:42 am

Que maco el passat del Kyros, etc... m'ha encantat!! (L)

Cada cop estic més segura que aquell tio "misterios" es el Sabo :3

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/user/MeinaItachi
Contenido patrocinado





Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Saga Punk Hazard (Manga)   Saga Punk Hazard (Manga) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Saga Punk Hazard (Manga)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Saga Punk Hazard (Anime)
» saga impel down
» saga amazon LILY

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
One Piece 3XL :: One Piece :: One Piece a ritme Japonès-
Canviar a: